Volgers

zondag 30 november 2014

Schaatsende Daisy

Allereerst welkom aan mijn nieuwe volgers, Marleen & Ankie! Super dat jullie mijn blog willen volgen!

Bij Don en Daisy loopt Challenge #19: een winterkaart in kraft en blauw en het mag geen kerstkaart zijn...
Ik heb er een rechthoekig kaartje van gemaakt met de schaatsende Daisy. 
 
 
Gebruikte materialen: PK9115 Arctic Winter en PK9114 Kraft; Ddk3211 Knipvel Don & Daisy Christmas 1; vogeltje uit Lr0204 Creatable Grass en Lr0205 Creatable Fence; Cr1290 Craftable Tiny's Birdhouse ; glittertape en jutepapier.
 
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

4 opmerkingen:

  1. Ontzettend mooie kaart heb je gemaakt Gina!
    Leuk met de vogeltjes op het hekje en huisje.
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele leuke kaart! En alle andere kaarten zijn ook super mooi!
    Ben meteen je volger geworden.

    Ik zou het leuk vinden als je ook een keer bij mijn blog komt kijken
    http://caroline-cards.blogspot.nl/

    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja en zo kom ik bij jou Gina! Mooie kaartjes maak je, leuk he zo'n blog! Groet, Ela

    BeantwoordenVerwijderen