Volgers

zaterdag 13 december 2014

Theelichtdoosje

Hallo iedereen!
Vandaag gewerkt aan de uitdaging deze maand bij de Marianne Design Club. Ik heb er gelijk ook mijn tweede bijdrage bij Challenge #5 van Marianne Design Kreadivas van gemaakt:
http://mariannedesignkreadivas.blogspot.nl/2014/12/challenge-5-weihnachten-mit-snoesjes.html
Challenge #5 Weihnachten mit Snoesjes und Don&Daisy

Gebruikte materialen:
Pk9098 Jingle Bells - ik heb hier de middencirkel uitgestanst maar rond het bloemetje op het papier gewerkt. De opening heb ik aan de binnenkant afgewerkt met plastic craft sheet om de kaarsjes op hun plaats te houden; 3DHM0056 Snoesjes Winter in 3D uitgewerkt; Cr1280 Craftable Stars (garland) uitgestanst in metallic papier en afgewerkt met zilversterretjes. De zijkant van het doosje heb ik ook afgewerkt met glittertape. ...it's that time of year...
Ben benieuw wat jullie ervan vinden!

4 opmerkingen:

  1. Gina wat een prachtig doosje is dit geworden ... Heel mooi zo met die glitter op de zijkant ... de sterrenboog is ook heel erg mooi ...
    Wow dit is wel een erg mooi doosje geworden ...
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, wat maak jij een mooie dingen zeg, heb even gesellie zitten rondneuzen!!! Ik ben je nieuwe volger...:-)
    By the way, wat een schat van een hond heb je, so cute.

    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Totally adorable!
    Thanks for playing along with us at Kreadiva´s !
    xx Nela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wonderful gift idea. Thanks for joining us at MD Kreadiva's this month.

    Jay Jay

    BeantwoordenVerwijderen