Volgers

vrijdag 30 januari 2015

CAS-kaartje

Welkom Marlieke op mijn blog. Leuk dat je mij wil volgen!

Ik heb vandaag mijn eerste kaartje gemaakt voor Less is More. Ik heb dit blog nog niet zo lang geleden ontdekt en sta daar nu telkens naar prachtige CAS-kaartjes te staren. Ik weet nog dat ik een tijd geleden moest opzoeken wat CAS nu eigenlijk betekende 3.gif - haha!
Clean And Simple dus... maar zeker zo mooi. Toch alle voorbeeldjes die ik daar terug vind!

Dit is mijn eerste poging:

 
Ik vind die beertjes zoooo schattig!
 
Bedoeling is dat we onderstaande sketch volgen:


 
 
Wat vinden jullie ervan?

7 opmerkingen:

  1. Crisp, clean, CAS and a totally adorable image.
    Perfect take on the sketch and thanks so much for playing along
    Sarah
    Less is More

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Gina je eerste poging is meteen goed gelukt! Heel mooi :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg goed gelukt dit CAS kaartje!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a fun little card!
    This is really sweet!
    Thanks so much
    Chrissie
    "Less is More"

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is a fabulous CAS card, such an adorable image.
    Pauline
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh how cute - super card!
    Thank so much for joining in at Less is More this week
    Anne
    Less is More

    BeantwoordenVerwijderen