Volgers

maandag 7 december 2015

Gastdesigner bij Cheerful Sketches

Hallo iedereen !

Deze maand ben ik één van de gastdesigner bij Cheerful Sketches.
Mijn kaartjes worden vandaag gepost! Blijkbaar mogen die kaartjes ook meedoen in de challenge, dus heb ik mijn post in twee gesplitst.

Dit is de sketch die we kregen:




Heel leuk om met deze sketch te werken. Ik heb twee kaartjes gemaakt - dit is de eerste:

 
Een mooi papiertje doet het toch gewoon, toch?! De tekst 'Winter' op de onderste kaart is eigenlijk een stans die ik niet uitgestanst heb, maar met een zwarte pen heb omtrokken en uitgeknipt. Zo is de tekst iets groter en kwam hij mooier uit op deze kaart.

De leuke digi kreeg ik kado van Cheerful Sketches.

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden! Groetjes, Gina

16 opmerkingen:

  1. Leuke kaartjes weer!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waw Gina, je hebt heel mooie voorbeeldkaartjes gemaakt voor Cheerful sketches! Leuk in de traditionele kerstkleurtjes!
    groetjes, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 2 Prachtige kaartjes Gina, heel mooi. Ik denk dat Geesje heel blij en tevreden zal zijn met deze 2 mooie kleurrijke kaartjes. Knap gedaan !!

    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Gina, lijkt me een leuke sketch om mee te werken. Je kaarten zijn prachtig! Leuk om gast designer te mogen zijn.
    Zo kan het ook zie je wel door de tekst over te trekken.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke vrolijke kaarte heb je met de sketch gemaakt.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel erg leuk gedaan Gina, is idd een leuke sketch om mee te werken.
    Liefs
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Twee super leuke kerstkaarten Gina! Die kat en die tekst passen perfect bij elkaar! Gefeliciteerd met jouw gastdesignerschap! Super leuk :)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je twee hele leuke kaarten gemaakt als gastdesigner. Twee leuke digi's en mooie papiertjes en je hebt twee mooie kaarten!
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele leuke kaarten Gina met deze grappige digi's.
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. 2 hele leuke kaartjes Gina....heel mooi die schattige digi's en prachtig ingekleurd....en ook 'winter' tekst is een heel leuk idee om die meer volume te geven...PRACHTIG!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fabulous cards Gina, two cute images and great papers.
    Pauline
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Gina, wat heb je een leuke kaartjes gemaakt! Heel leuke afdrukjes en de kleuren zijn mooi, zo voor kerst!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaarten, Gina ☺
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gina je kaartje ziet er erg leuk uit.
    Fijn dat je gebruik hebt gemaakt van onze sketch van Cheerful Sketches.
    Bedankt voor je deelname.
    Groetjes,
    DT Carla

    BeantwoordenVerwijderen