Volgers

woensdag 6 juli 2016

52 Weeks - Challenge Week 26

Hallo allemaal !

Ik heb het gevoel dat ik huisarrest heb. Niet dat ik niet buiten mag. Integendeel, ik zou waarschijnlijk eens wat meer naar buiten moeten gaan. Maar ik moet enkele dagen rust nemen op doktersverzoek. Ik voel me al een tijdje niet OK, maar ben daar nogal laks in. Stel steeds maar het bezoek aan de dokter uit. Gisterenavond toch maar doorgezet en verdict, te hoge bloeddruk. Dat was het laatst wat ik had verwacht, want heb altijd al een (te) lage bloeddruk gehad. Van het ene uiterste in het andere dus... Verklaart anders wel veel van hoe ik me voel. Ook bloed laten trekken, morgen de uitslag. Ben er wel niet zo gerust op. Heb een beetje te weinig aandacht aan mijn kwaaltjes besteed en nu bang voor het verdict... Ik ga er van uit dat het wel 'herstelbaar' zal zijn :)

Vandaag dus niet veel gedaan. Heb met moeite één enkel kaartje in elkaar geknutseld. Het is een eenvoudig kaartje, een combinatie van stempels en gestanste sterren. Eenvoudig, maar ben dus wel drie keer opnieuw begonnen, voor ik de stempels op de juiste plaats vond staan...


Dit kaartje laat ik meedoen bij 52 Weeks to Christmas - Thema zwart-wit

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Groetjes, Gina

13 opmerkingen:

  1. Tolle Karte , aber jetzt Weihnachten????
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart, Gina.
    En beterschap, hoop dat je je snel weer wat beter voelt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi deze zwart witte kerstkaart. De kerststerren zijn de blikvangers, en de tekst in het zilver past er perfect bij. Bedankt voor het mee doen met de challenge van 52 WTC. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooie kaart Gina.. ik hoop dat je je snel weer beter gaat voelen.. en dat de uitslag mee valt.. beterschap groeten miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi dit kerstkaartje Gina...leuk gedaan met die zwarte ijssterren stansjes en stempeltjes erop...
    Hoelijk gaat het allemaal meevallen met de uitslag van het bloedonderzoek sterkte en beterschap ermee...

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. het is een mooie sjieke kaart geworden! sterkte en beterschap, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ondanks dat je je niet fit voelde , toch nog een
    prachtige kerstkaart neer gezet hoor, klasse !!
    Beterschap en dank voor je mooie bijdrage v 52 WTC
    Groetjes Epie (DT52WTC)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk idee voor een zwart-wit kaart.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk gedaan, die zwarte ijskristallen!
    Beterschap!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een leuk, echt winters kaartje, kan prima in zwart-wit!
    Leuk dat je meedoet met de maand-challenge bij de 52 WTC!
    Kerst-groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je hebt een prachtig kerstkaartje gemaakt Gina!
    Ik wens je heel veel beterschap.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kerstkaart heb je gemaakt Gina! En veel beterschap gewenst, hoop dat je je gauw weer wat beter voelt!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen