Volgers

zondag 25 september 2016

Happy Birthday

Hallo allemaal !

Zoals ik vorige week al beloofd had heb ik van mijn easelkaart een redelijk 'mannelijke' versie proberen te maken. 't Is te zeggen, niet te veel poespas,




toch een speciaal modelletje omdat het voor mijn man zijn verjaardag is. Maar dan met een foto van ons hondje. Daar is hij altijd blij mee ! De decoratie is in herfststijl opgemaakt. De foto is er ook eentje van ons hondje met een pompoentje. Dus ik heb met voorbedachte rade gewerkt, nu kan de kaart nog even op de kast blijven staan - hihi !


Mijn eerste strik gemaakt met de Bowdabra


 
Zoals je ziet, net hetzelfde model als mijn kaart van vorige week, maar toch totaal anders omdat ik met een foto heb gewerkt. Je kan nog veel kanten uit met dit model.

Even kijken bij welke challenges ze zou kunnen meedoen:
Fijn zondagavond ! Groetjes, Gina

15 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart Gina!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh Gina, wat een enig kaartje! Superleuk met de foto van jullie hondje erop. Dank je voor het meedoen bij ons van K&K.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieverd die hond van jullie! En hij of zij heeft goed model gestaan voor een prachtige kaart! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Gina, je man zal er wel blij mee zijn! Wat een lief hondje!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend met een prachtige foto van jullie hondje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. erg leuk zo met de hart vorm voor jullie hondje. wat is het een poepie zeg! lief!! groeten miranda k

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ziet dit er schattig uit! Ik mis alleen de strepen die voor onze challenge worden gevraagd....
    Lia, DT S4F

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Sorry, ik heb me vergist! Een hondje is natuurlijk ook superleuk voor een mannenkaart!
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi dit kaartje Giny....zo een gaaf modelletje en manlief zal er vast heel blij mee zijn geweest...


    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beautiful card.
    Thank you for Joining us at Scrapping4funChallenge and waiting to see next time.

    Hugs
    Meena DT
    http://cardscraftandart.blogspot.in

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Adorable card! Thanks for joining us at Scrapping4fun
    Tina dt

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beautiful card, cute image
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges.
    Hugs
    Rachelle DT
    http://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hey
    beautiful work,love your colors
    Thank you for taking part in the challenge on Scrapping4funChallenges
    Agnieszka DT

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Beautiful!! Thank you for joining us at Scrapping4Fun :)

    BeantwoordenVerwijderen