Volgers

vrijdag 30 september 2016

XMAS Bunny

Hallo allemaal !

OOOOhhh !! Leuk ! Ik zie dat ik weer een volger bij heb en mijn tellertje op 70 staat !

Welkom Elise ! Hopelijk kan ik je hier wat inspireren !

Hier ben ik dan toch nog eens met een kerstkaartje ! De challenge bij Marianne Design zit daar natuurlijk voor veel tussen...
"maak een kerstkaart/creatie met een diertje van Eline".

Ik heb hiervoor mijn konijntje in een kerstpakje gestoken.


Ik heb al een ideetje voor een volgend kostuumpje, dus snel weer aan de slag !

Dit kaartje laat ik mee doen bij volgende challenges :
Wat vinden jullie van mijn XMAS Bunny ? Groetjes en alvast een fijn weekend ! Gina

12 opmerkingen:

  1. niet makkelijk om een muts op die lange oren te krijgen denk ik, maar het is je goed gelukt! Tof kaartje!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke en vrolijke kerstkaart en een heel fleurig designpapier heb je gebruikt.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Gina,
    wat een ontzettend leuk kerstkonijn! Ik hoop dat hij geen Flappie heet...
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooo wat gaaf een konijntje in de kerstsferen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kerstkaart met een echt kerstkonijn.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk kaartje Gina bunny heeft een mooi pakje aangekregen hoor.
    Leuk dat je weer met ons meedoet.
    Groetjes Ellie
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gaaf een echte kerst bunny! Leuk!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk gedaan, schattig pakje heeft hij aangekregen.
    Hij ziet er knap uit zo.
    Leuk dat je meedoet aan de challenge.

    Groetjes,
    Yvonne.
    MD challenge blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuke kerstkaart en gaaf gedaan met het kerstpakje.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Lieve groetjes, Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh such a cutie ,a chrismas bunny ,how lovely!
    Hugs Gudrun DT

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh Gina, your christmas bunny is so Wonderful. I love it so much! Thanks for playing with us at Marianne Design Kreadivas Challenge, Hugs Alma

    BeantwoordenVerwijderen