Volgers

maandag 28 november 2016

Ornaments

Hoi hoi !

Ik kijk al helemaal uit naar Kerst, kerstversiering, lichtjes in huis... Maar met het zetten van de kerstboom wacht ik nog heel even. Ik ben dit jaar al wel op een ideetje gekomen om de eventuele lege gaatjes in de kerstboom op te vullen met een 'snelle' versiering. Heb er net twee gemaakt.

Gewoon een breed lint (zo'n 12cm) als een harmonika bij elkaar vouwen - ik gebruik er wel de Bowdabra voor, maar zonder gaat dit ook wel lukken. In het midden bij elkaar knopen met een zilverkleurig koordje dat je lang genoeg laat om een ophanglusje mee te maken. Als versiering de poinsetia van Marianne Design of eender welke andere versiering die je kan bedenken.


Bij deze twee heb ik twee soorten lint/kant gebruikt. Aan de achterkant zit ook een kerstroos, zo zijn ze aan beide kanten mooi voor in de boom.

Ornaments was trouwens de opdracht voor Dag 21 bij Beccy :)

Fijne avond iedereen ! Groetjes, Gina

8 opmerkingen:

  1. Oh ze zijn prachtig Gina ! Wat een tof idee !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow! These are beautiful, so pretty.
    Pauline
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk idee!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. WOW, sieht das schön aus, eine super Idee
    glg Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Your ornaments are beautiful Gina, they are going to look wonderful on your Christmas tree. I really like the beautiful ribbon you chose and the poinsettias look awesome in the centre. Fabulous!
    Cheers,
    Beccy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow! Prachtig Gina!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen