Volgers

zondag 4 december 2016

Kaartje voor Tieshan

Hallo blogmaatjes !

Even iets anders... blogmaatjes zagen er waarschijnlijk al een paar passeren...
Kaartjes voor Tieshan... het negenjarige zoontje van Miranda dat vorige maandag werd geopereerd.

Ondertussen weten we dat de operatie goed is verlopen en Tieshan herstelt nu thuis. Hij heeft mijn kaartje ook al lang mogen ontvangen. Gelukkig maar ! Ik ben steeds zo blij wanneer ik hoor dat een kaartje wél is aangekomen op de bestemming én zelfs op tijd ! Hihi !

Dit was mijn kaartje voor hem :


Ik ontdekte dat Tieshan graag gamet en veel bezig is met Monsters Legends, Monster Battle en zo meer. Dus even zitten googelen en dan kwam ik op dit groene mannetje uit. Paar keer uitgeprint, ingekleurd met potlood, uitgeknipt met wit randje en in kleurenvlakjes op de kaart.

Ik vond het ook leuk een kleine rebus aan de binnenkant te verstoppen:

 
En nu allemaal puzzelen maar ! LOL !
 
Groetjes, Gina

5 opmerkingen:

  1. super tof voor Tieshan! Vindt hij vast keileuk!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach wat leuk zeg! Deze gaat Tieshan heel tof vinden, zeker weten!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke kaart met de monsters en wat een leuk idee met de rebus erbij.

    Groetjes, Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lief van je om zo'n prachtige kaart te maken voor Tieshan.
    De rebus aan de binnenkant vind ik echt super leuk bedacht!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen