Volgers

zondag 30 april 2017

Iets anders

Hallo blogmaatjes !

Ik was aan het kijken op het blog van Anja Van Laar om wat inspiratie op te doen met Marianne Design spulletjes. Zij maakt zo een mooie kaarten!

Ik kwam daar uit op een kaartje, waar ik warempel zelf ook de mal voor heb! HIHI !

Ik heb die dus proberen te liften. De bloemenstempel die Anja gebruikte, heb ik niet, bij mij is dat een 3D-plaatje geworden.


 
en de achterkant...
 
 
Gebruikte MD-materialen: Lr0157 Creatable decoratieve elegantie; Lr0192 Creatable Leaves; Lr0327 Creatable Anja's Circle en op de achterkant Lr0285 Creatable Anja's Vintage Corners en

Dit kaartje laat ik mee doen met volgende challenges :
 Ik wens iedereen een fijne, hopelijk zonnige, zondag! Groetjes, Gina


9 opmerkingen:

  1. A great creation for our Allsorts embossing theme and such a lovely design in the soft lilacs, thank you so much for joining in.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Elegante kaart!
    Heel stijlvol en mooi van kleur.
    Prachtige versieringen.
    Leuk dat je ook de achterkant gedaan hebt.
    Goed gelift.
    Groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een super mooi kaartje heb je gemaakt Gina ... Deze mallen blijven echt heel erg leuk !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Thanks for joining us at allsorts Tracy x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful card, love all the layers
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges
    Rachelle DT
    http://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey
    Beautiful work, I like the choice of colors and style
    Agnieszka DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kaart is kei leuk. Toffe kleuren ook. Leuk dat je meedoet met onze challenge bij Creative Sketchy Girls.
    grtjs
    Claudia

    DT Creative Sketchy Girls

    http://creativesketchygirls.blogspot.be/
    http://knutselmeisjes.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautifully designed and created, nice work. Thanks so much for joining in with us at Marianne design Divas
    Hugs Julie P

    BeantwoordenVerwijderen