Volgers

vrijdag 22 december 2017

Bugaboo - Freebie Friday - Polar Bear

Hallo blogmaatjes !

Bij Bugaboo kan je weer een superleuke freebie krijgen vandaag ! De schattige poolbeer!

Dit is het kaartje dat ik er mee heb gemaakt :



Ik heb de beer helemaal in de glitters gezet met een lijmpen en Craft Emotions Finest Silk Glitter. Uitgeknipt en verhoogd opgeplakt.


Dit model van kaartjes vraagt ook een versiering van de binnenkant. Eenvoudig en toch dat 'ietsje' meer :
 
Komen jullie ook kijken wat mijn teammaatjes hebben gemaakt met deze leuke digi, en ga dan gelijk even langs de webshop, dan is ie ook van jou :) !
 
Groetjes, Gina

7 opmerkingen:

  1. Wunderschön gemacht, ich wünsche dir ein frohes Weihnachtsfest
    Ganz liebe Grüsse
    Gertrude

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave, glitter ijsbeer heb je gemaakt, Gina!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een heel leuke kaart geworden Gina.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie Bugaboo kaartjes zie ik hier op je blog passeren.
    Deze beer is ook weer een schatje en grijp ik graag mee om zelf eens iets mee te maken.
    Fijne feestdagen !
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo liebe Gina,

    wunderschöne Karten sind in der letzten Zeit wieder entstanden. Ich bin von deinen Werken begeistert. Ich wünsche dir von Herzen ein besinnliches Weihnachtsfest und einen guten Start ins neue Jahr. Ich danke dir für deine Treue zu meinem Blog und die vielen lieben Kommentare. Ganz liebe Knuddelgrüße herzlichst Silvi

    BeantwoordenVerwijderen