Volgers

donderdag 3 mei 2018

Bugaboo - OBG

Hallo blogmaatjes !

Dit is een gepland bericht. Het is lief als jullie een reactie achterlaten op mijn kaartje,
ik lees ze graag. Zelf ga ik mij echter wat terugtrekken.
Ik zal jullie wel volgen, maar ik heb het moeilijk nu zelf vrolijke berichtjes achter te laten.
Bedankt voor jullie begrip.
 
 
Het is donderdag, en dan is het bij Bugaboo 'Oldie But Goodie'-dag!


 Deze Stella is zeker een oudje, maar oh zo'n goeike !
 
 
Ik heb de originele digi, Stella Tidbits Hard Drive, aangevuld met enkele andere kleine stempeltjes (de lamp, het poesje op haar kussen). Ik denk dat ze thuis voor haar computertje zit... 😉
 
Gaan jullie ook eens kijken wat mijn teamies gemaakt hebben?
 
Groetjes, en fijne donderdag! Gian

5 opmerkingen:

  1. Superleuke en mooie kaart,Gina.Sterkte.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Neem je tijd Gina, niemand gaat het je kwalijk nemen dat je nu even geen behoefte hebt om blogberichten te schrijven.
    Sterkte meid.
    Je kaart ziet er erg leuk uit.
    Ook goed gevonden om de digi nog wat bij te werken met andere stempels, dat maakt haar woonkamertje nog wat gezelliger.
    super gedaan zo.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gaaf kaartje heb je met onze Stella gemaakt, Gina! Je hebt het lekker gezellig bij haar gemaakt.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk kaartje Gina. Wel fijn dat je zoveel in het voren hebt gemaakt. Kan me voorstellen dat je hoofd er niet naar staat....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart! Sterkte nogmaals.
    groetjes,
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen